Place4music.dk ønsker dig velkommen til vores web-shop…………... Vi Ønsker Jer Alle en Glædelig Jul samt et godt Nytår …
Vores butik finder du i Waves Shopping Center , overbølgen 16 G 2670 Greve ..i gangen ved Espresso House.

Værd at vide

Velkommen til Place4music…her finder du lidt om det hele place4music.dk

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, MobilePay, MasterCard, PayPal, Maestro eller via bankoverførsel. Benytter du betalingskort eller MobilePay, bliver pengene først trukket fra din konto, den dag vi afsender varen. Alle priser er inklusive moms og i Danske Kroner( DKK). Ved betaling med Mastercard ,maestro,Visa samt Visa/Elektron pålægges et gebyr på 2,0 % af den samlet pris. Paypal tillægges 3,3% i gebyr.

Forsendelse..

Place4music sender dig altid en sms eller mail med track & Trace nummer ,så du personligt kan følge forsendelsen til den er hos dig. Det er derfor vigtigt du ved bestilling husker at skrive hvor vi kan kontakte dig.

Kan jeg fortryde et køb/ombytningsret.

Vi tilbyder altid 14 dages returret til privatkunder, der løber fra den dag, du modtager varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog den i. Du må derfor ikke bryde produktemballagen, hvis du ønsker at returnere dine varer. Husk at det er dit ansvar er vi får den tilbage i samme stand, så derfor vigtigt du pakker den omhyggeligt ind, når den skal sendes retur ellers bortfalder retur retten.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelse af varen. Du skal sende os en mail og vi mailer en returseddel til dig , hvis du ønsker at fortryde dit køb.

Reklamation (fejl & mangler)

Transport skader.

Modtager du en pakke der har synlige tegn på skader under transport er det vigtigt at du modtager pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken mens fragtfirmaets personale ser på.
Hvis indholdet har taget skade skal der laves en erstatningssag mod transportøren. Det er vigtigt, at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand, og ikke kvitterer for modtagelsen uden forbehold.
Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os uden omkostninger for dig. Bed venligst Transportmedarbejderen notere på pakkesedlen: “Nægtet modtagelse grundet skade.”

Manglende varer
Var pakken uden synlig transportskade, men med manglende vare(r), som ifølge faktura skulle være med, bedes du venligst sende en e-mail til kundeservice med billede af pakken. Dernæst bedes du fremsende en skriftlig, underskrevet erklæring om hvilke vare(r) der manglede – husk også ordrenummeret. Derefter fremsender vi ny, eller refunderer dig beløbet for pågældende vare(r)
Kundeservice: tlf. 40890070 dog bedst på mail traffiq@live.dk

Forkert(e) vare(r)
Har vi sendt dig en forkert vare, i forhold til hvad du har bestilt, bedes du venligst maile os en besked med det samme du åbner pakken .

Beskadigede varer
Bemærk at mindre kosmetiske defekter, som ikke påvirker produktets anvendelighed, ikke er dækket af reklamationsretten. F.eks. skader på  Lp /Ep papomslag m.m. Reklamationsretten gælder udelukkende selve produktets funktion som tiltænkt udenfor emballagen.

Fremsend venligst hurtigst muligt billede af skade per e-mail til traffiq@live.dk
Er det nødvendigt, at du sender varen retur, mailer vi dig en retur formular.  Vi refunderer dine forsendelsesomkostninger*. Noter derfor venligst reg.nr. og kontonummer på returformularen. Bemærk at hvis ikke du benytter returportalen, skal du sørge for at sende med levering – vi kan ikke tilbyde at afhente i postbutik…Husk altid at gemme kvittering for afsendelse  til os, idet du selv hæfter for ansvaret indtil varen er hos Place4music.

Varer med produktionsfejl

Som forbruger har du to års reklamationsret fra den dag, du modtager din vare. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i pris, alt afhængig af den konkrete situation.

Ønsker du, at reklamere over en vare, bedes du kontakte os på traffiq@live.dk  og medsende en detaljeret fejlbeskrivelse. Angiv venligst faktura- og/eller ordrenummer for købet af den vare, som reklamationen drejer sig om. Såfremt du har mulighed for vedhæfte billeder vil dette også være med til at lette ekspeditionen.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.. Vi bestræber os på at behandle alle retmæssige reklamationer inden for 14 dage.

Ved skader/mangler må produktet ALDRIG tages i brug, før vi har truffet en afgørelse om, hvordan reklamationen løses. Har du spørgsmål er du også velkommen til at kontakte os på mail.

Modtager du en vare med produktionsfejl eller mangler, bedes du returnere den sammen med udfyldt returformular. Procedure er som ved skader på varen , dog er vinyl lidt anderledes , se nedenstående kapitel..

Vinylreklamation

Kontakt altid vores kundeservice på mail ,inden du returnere varen ( husk ordre/faktura nummer)

For at opnå erstatning ved reklamation skal defekten have været tilstede, inden du modtager varen og derfor vigtigt at du reklamere indenfor rimelig tid efter at du modtaget varen. Er skaden sket ved brugspåvirkning yder place4music ikke erstatning. Kosmetiske forhold såsom pladeskævheder der ikke påvirker lydkvaliteten væsentligt anses ikke for reklamations berettigede.

Reklamations rettigheder mm for varer købt i vores Hand2Hand afdeling.

Her gælder ingen garanti og ombytningsret idet varer sælges vores kunder imellem og købt som beset . Personalet i place4music er dog behjælpelige med at se om varer ser ud til at fungere som den skal ,hvis du vælger at købe varen via webshoppen ( hand2hand) . Er varen skadet ved modtagelsen skal du følge afsnittet vedr. transport skader.

Hvordan bliver mine oplysninger opbevaret?
Hos Place4music.dk gemmer vi de ordreinformationer, som vi lovmæssigt er forpligtiget til ifølge bogføringsloven. Ordreinformationer og informationer om brugere registreret på Place4music.dk – herunder navn, adresse og e-mail gemmes i en sikret database, som kun kan tilgås af Place4music.dk. Vi behandler alle oplysninger strengt fortroligt og vil aldrig videregive dem til en tredje part. Ved varer som sælges I Vores Hand2Hand afdeling skal der yderligere forevises gyldigt legitimation med billed . Disse oplysninger er ligeledes strengt fortrolige og vil aldrig blive videregivet til tredje part dog undtaget krav fra Politi/ Skat.

De Bedste Hilsener om en god handel.

Place4music.dk

 

 

Mail… traffiq@live.dk

Tlf . +45 40890070 (9-17)

Cvr. Nr 14949534

Butiks Adresse : Place4music ..Nørregade 30 C ..4600 Køge ( denne bruges også til retur forsendelser mm)

Kontor Adresse:  Place4music /co.Traffiq Handel & Transport   Castor Alle 9 ..2770 Kastrup Dk
Lager adresse: Place4music Co. Traffiq Handel & Transport ..Husby Alle 11-19 ..2630 Tåstrup Dk